2010. november 2., kedd

Mit gondol a Sünikéről a Palánta asszisztense?

Havas Gabriella megkapó jelenség. Precíz, gondoskodó és vidám hölgy. Kedvelem Gabikát, mióta csak ismerem. Most arra gondoltam, megkérdezem, mit gondol a Sünikéről ő, aki -bár a tervezési folyamatokban tevőlegesen nem vesz részt, de- végigkíséri egy-egy Hangoskönyv kialakulását, elkészültét...
(A Hangoskönyv egy Palánta Posta foglalkoztató füzet és hozzá tartozó CD mesékkel, zenékkel)

Kedves Gabi! Először is nagyon örülök, hogy megtisztelsz ezzel a beszélgetéssel :) Mesélnél egy kicsit magadról? Mióta dolgozol a Palánta Missziónál?
2008 augusztusában jöttem a Palántához dolgozni. Korábban matematika tanárként dolgoztam, általános és középiskolásokat tanítottam. Majd három és fél évig egy nemzetközi misszió budapesti csoportjában végeztem önkéntes munkát. Ezt követően más keresztény és nem keresztény non-profit szervezeteknél is dolgoztam adminisztrátorként.
A Palántás munka Isten kedves meglepetése volt számomra. Mivel mindig nagyon tiszteltem azokat, akiknek a gyermekek közötti szolgálatra van ajándékuk. S most háttérszolgálattal én is egy ilyen munka részesévé válhattam.

Miből áll a munkád?
Titkárnői feladatokból. Elsősorban e-mail és telefon kezelése. Címlisták karbantartása, postai és más ügyintézés, önkéntes segítők koordinálása, s más belső szervezési feladatok... :)

Szereted a Sünike bábdarabot? Miért?
Az eddig megismert bábdarbok közül ez a kedvencem. Viccessége mellett nagyon mély és megható lelki tartalmat találtam benne. Úgy érzem, sokrétű a mondanivalója, s nem csak gyermekek, de minden korosztály számára kedves és megszólító élmény ez a darab. Bárhol is tart valaki Istennel való kapcsolatában, biztosan talál benne a maga számára mondanivalót. Vagy inkább megszívlelnivalót... :)

Mi a véleményed a "Szeretetre vágyó süni" című bábdarab főszereplőjéről, Sün Benőről?
A figura karaktere és a kedves kisgyermekhang nagyon különleges kontrasztot ad, ami felejthetetlenné teszi a figurát. S külön szívmelengető számomra ezt hallgatni, mivel személyesen is van szerencsém ismerni a szerepet játszó kisfiút. :)

Ki a kedvenc szereplőd? Miért?
Nyuszika. Ezen még nem gondolkodtam... ezt most kellett kitalálnom :) Azért, mert elfogadja a Sünit úgy, ahogy van, és nem szűnik meg a barátságával körülvenni, és a gondoskodását kifejezni, akkor sem, amikor a Sünike undokul bánik vele, vagy éppen elutasítja.

Mit üzensz a magyar gyerekeknek?
Ééén??? (derűs meglepetéssel kérdezi) :) Azt, hogy semmilyen helyzetben nem kell magukat elhagyatottnak és magányosnak érezniük, és bármilyen helyzetben vannak is, nem kell reménytelennek látniuk a jövőt, mert Jézus Krisztus személyében van Valaki, aki végtelenül szereti és gondoskodásával körülveszi őket. És aki elég hatalmas ahhoz, hogy bármilyen helyzetben megvédje őket és áldásra fordítsa jövőjüket. Ennyit mondanék... :)

Köszönöm a beszélgetést! :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése